Kund nr 10 – Mille Notti väljer Main Station som contentpartner


Mille Notti, tillverkare och hovleverantör av kvalitetstextilier, väljer Main Station som ny contentpartner.

Mille Notti blir därmed Main Stations tionde uppdragsgivare sedan byrån startades i mitten av maj i år.

– Vi har genom flera möten fått ett gott intryck av Main Station. De känns lyhörda och engagerade på ett personligt sätt och vi ser fram emot att få till både en strategisk contentplan samt hjälp med contentproduktion, säger Jenny Ahlengärd, sales and marketing manager på Mille Notti.

Main Station har sedan starten i maj fått in nya uppdragsgivare i en jämn ström. Kunderna återfinns i en mängd olika verksamheter, allt från inredningsföretag till finans- och mjukvaruföretag.

– Olika företag attraheras av olika delar i vårt erbjudande utifrån vilka utmaningar som finns för stunden. Det känns jättekul att vi fått in uppdragsgivare inom både b2c och b2b och inom så vitt skilda branscher, säger Jonas Nilsson, vd på Main Station.

Joakim Scholander, vd för Strategisk Akustik, använder Main Station som contentpartner.

– Main Station har hjälpt oss med strategisk rådgivning och produktion av innehåll till vår sajt, Linkedin, debattartiklar och presentationer. Allt innehåll har snabbt skapat relationer och affärer med mängder av relevanta personer och företag i vår målgrupp, säger Joakim Scholander.

Mille Notti blir nu Main Stations tionde uppdragsgivare.

– Det blir jättekul att få jobba med Mille Notti som har så utpräglat kvalitetstänk i allt de gör. Vårt uppdrag är att få ännu fler att upptäcka och använda deras snygga och härliga produkter, säger Victoria Lagercrantz, contentchef på Main Station.

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *